úterý 18. června 2013

Nestíháme - shrnutí

Předem se chceme všem omluvit, že se moc neozýváme, ale pracovní vytíženost a časový posun nám moc nedovoluje vás kontaktovat. Vydržte to a nebojte se :)

Protože nám rychle docházely zásoby jídla, rozhodli jsme se v pátek ráno vyrazit do dvou mil vzdáleného supermarketu Acme. Nutno říct, že ceny zde nejsou úplně nejpříznivější. Když jsme například viděli špagety za 4 dolary, spadla nám brada. Nakonec jsme našli i další za dolar, ale je nutné opravdu dobře hledat. I tak je to tady ale dražší. Dopoledne jsme měli volno, takže jsme popadli kola a šlápli do pedálů. Po cestě jsem málem najela na barevný kámen u silnice. Po bližším přezkoumání jsme zjistili, že se nejedná o horninu, nýbrž o suchozemskou želvu. Seděla u cesty a chystala se přejít na druhou stranu. Jezdilo hodně aut, takže jsme jí na její cestě trochu pomohli.

Swainton: Želva na silnici

Swainton: Můj super bycikl a želva v popředí

Swainton: Acme

V Acme jsme se tentokrát trochu rozšoupli, možná to bylo dané tím, že jsem jela do supermarketu na lačno. Když jsem viděla tyhle obrovské čokoládové muffiny, nemohla jsem prostě odolat. Cena musela jít stranou, chtíč je přednější.

Muffinky

Yummy

V pátek byl také konečně otevřený snack bar, kde bych měla celé prázdniny pracovat. Bylo nutné nás zaučit, takže jsme skoro celé odpoledne postávali mezi grilem a ledničkami. Mischelle (má na starosti aktivity v kempu) nás zaučila i v monitorování bazénu a jezírka, takže naší další prací je i dohlížení na pořádek u bazénu, půjčování kajaků atd.
V sobotu večer jsme se, po celodenním monitorování bazénu a jezírka, přesunuli do velké haly, která je dějištěm většiny aktivit v kempu. Tentokrát se v hale konaly "Horse races" /dostihy/. Pomáhali jsme Mischelle s prodáváním popcornu a žetonů na dostihy. Protože jsme to s popcornem trochu přepískli a vyrobili ho moc, odnesli jsme si tři kyblíky domů a baštili je ještě druhý den.

Náš spolubydlící z Litvy - Povilas

Večeře na sobotu

My všichni s vízy J1

Když večer nepracujeme (což je zatím záležitost většiny dní), snažíme se po práci nějak zabavit. Jedno odpoledne jsme si půjčili golfové hole a míčky a šli si zahrát minigolf v kempu. Naneštěstí nás u předposlední hry zastihl déšť, takže jsme byli nuceni utéct. Kdo tedy vyhrál se už nikdy nedozvíme.
Hrajeme minigolf

10 minut před bouřkou
Včera (v pondělí) jsme měli náš první den volna. Bylo krásně (možná až moc), takže jsme se rozhodli vyrazit do Cape May Court House, přibližně 2 míle vzdáleného městečka, abychom si zařídili náš americký účet v bance a porozhlédli se po okolí. Opravdu jsme nečekali, že nám založení účtu zabere 2 hodiny, takže když jsme se konečně dostali z banky, bylo pravé poledne. Sluníčko už pálilo o 106 a my vyrazili směr Rio Grande.
Cape May Court House: Školní autobus

Cape May Court House: Wanda nás učí, jak vybírat peníze

Během týdne jsme od několika lidí nezávisle na sobě slyšeli, že Acme patří mezi jeden z nejdražších obchodů vůbec. Chtěli jsme zjistit, co je na tom pravdy, a šlápli jsme do pedálů. Cesta do Wal Martu byla dlouhá a polední horko a dusno nám rozhodně nepřidalo. Zapřísáhla jsem se, že i kdyby měli ve Wal Martu věci zadarmo, už tam nikdy na kole nepojedu. Mýlila jsem se. Zadarmo jsme sice nic nenašli, ale ty ceny se od Acme lišily opravdu HODNĚ, takže jsem si jistá, že jsme tam nejeli naposledy.
Rio Grande: Piňata ve Wal Martu

Obědvali jsme v Subway a moc jsme si pochutnali. Úplnou náhodou jsme ve Wal Martu také potkali naši bývalou šéfovou, která naší šéfovou vlastně nikdy nebyla, ženu, která nás zaměstnala a bývalou manažerku kempu - Colleen.
Prozkoumali jsme všechny obchody v okolí, protože pořád bylo jen něco málo po poledni a nechtělo se nám jet v horku domů. Co pro mě bylo ale naprosto šokující byl obchod Ross. Když v Americe butiky nakoupí moc oblečení a neprodají ho, a tím oblečením myslím světově známé velmi drahé značky, prodají ho vysoce pod cenou do obchodu Ross (nebo určitě i jiných, tohle bude jen jeden z nich). Takže si představte, že přijdete do Ross, kde visí spousta nádherného značkového oblečení s visačkami, na kterých je napsáno třeba 79.99$ a Ross je prodává za 16.99$. Už tedy vím, na co padne moje první výplata.
Rio Grande: Oběd v Subway

Cestou zpátky jsme narazili na obchod, který prodává věci na Vánoce a to po celý rok. Ozdoby, svíčky, nebo plastový Santa na strom, když je venku 30°C? Proč ne, třeba vás to trochu zchladí.
Rio Grande: Vánoční obchod otevřený celý rok!

Rio Grande: Na cestě zpět

Zastavili jsme se taky na zmrzlinu a smoothie u Mc Donald's a jak můžete vidět na fotce, v Americe je v Mc Donald's u každého jídla napsáno, kolik má kalorií. To asi aby Američané neztloustli..
Cape May Court House: Mc Donald's

Cape May Court House: Ochlazení u MD

A co jsme si koupili ve Wal Martu? Chtěla jsem si udělat radost, když už byl ten den volna, takže jsem si dopřála samé dobrůtky. Byli mi doporučeni marshmallowni s horkou čokoládou, takže jsem je vyzkoušela. Už jen proto, že tak úžasně na dálku voněli i přes ten zavřený pytlík. Bylo to výborné, jen jsem to asi neměla jíst těsně před spaním. Marshmallowni mě kousali do břicha.
Čokoláda a marshmallowny předtím..