sobota 7. září 2013

U vodopádů

7. 9. 2013
Zítra či pozítří dopíšeme, co se dělo na těchto fotkách. 
Dnešní noc a zítřejší den trávíme ve městě Hersey - domově nejoblíbenější americké čokolády.
Pokud se chcete zabavit, přečtěte si doplněné články z posledních 5 dnů.
Zatím nashle!

20. 9. 2013
Tak to jsem si ani nemyslel, že "zítra" bude za 14 dní, kdy už budeme zpátky doma. Pro úplnost to ale stejně dopíšu. Protože jsme můj plán na cestování splňovali více než na 100 procent, zbývalo nám dost času. Asi jsem nás podcenil. Ale co, mohli jsme zase vidět víc věcí jako je třeba tenhle trail uprostřed Pennsylvánie. V Pennsylvánii nás čekala příjemná změna. Z velkých měst jako Washington DC, Pittsburgh a Cleveland jsme jeli napříč Pennsylvánií, kde jsou jen státní parky a sem tam nějaké malé městečko. Skončili dálnice a my jsme si to projížděli krajinou plnou lesů, kopců a farem jak z filmů. Co ale v tomhle obrovském zapadákově dělat? Večer na motelu jsem zoufale hledal nějaké zajímavé místo, abych nám zpříjemnil dlouhou cestu směrem k New Yorku. Nikde nic, sjížděl jsem internet až do jedný do rána. Výsledek hledání byl ale parádní trail plný vodopádů v Ricketts Glen State Park.

Ricketts Glen State Park: Já


Ricketts Glen State Park: My

Ricketts Glen State Park: Nahoře maličká Janina

Ricketts Glen State Park: Nahoře maličcí Janina s Povilasem

Ricketts Glen State Park: Nejvyšší vodopád

Ricketts Glen State Park: Chipmunk

Žádné komentáře:

Okomentovat